Saturday 17 December 2011

poor my hair

Well hi guys, it’s been a long time since I x update story in my blog isn’t. well now for the story, guys I was so upset.! My sister tried to help me. Well of course. We r siblings..so what help! The help were gunting rambut’ ok ok now the thriller. Aq Tanya boleh x potong smpai shoulder je…ok dia ckp…pastu aq pon x sabar nak tgk new look aq…tetiba dia gunting 3  jari dari telinga…oh man….shit…sucks…betina ni nak kena nan aku…aigoo…dah tu aku pon kata lahh ko ni asal sengal sgt kaklong…x dengar ke aq ckp atas bahu2   yg potong mcm ni asal.wargh…so the end of the story is…aq berserah je kat tuhan.. and aq ckp dkt b aku.(rambut aku) b u should be panjang cpt k….i wait ni!!  This story based on the real story.happen to me.!

No comments:

Post a Comment